de vliegreis - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Pieter Gorter - WaarBenJij.nu de vliegreis - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Pieter Gorter - WaarBenJij.nu

de vliegreis

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

28 December 2017 | Singapore, Singapore Island

Het is woensdagmorgen, d.d. 27 december 2017, 10.25 uur als het vliegtuig van Singapore Airlines zich in beweging zet. We verlaten een regenachtig Nederland bij een graad of 6. Op naar de warmte. De premium seats zijn een stuk ruimer dan de reguliere stoelen, dus de keuze om hiervoor te kiezen is de juiste geweest. Ook de service an boord is goed. Zels een tukkie doen lukt aardig. Na een vlucht van iets meer dan 12 uur landen we in Singapore waar het om 05.30 uur al 26 graden is. Op het vliegveld merk je daar overigens niet veel van. we hebben ruim de tijd voor een kop koffie want onze vlucht naar Melborne vertrekt om 10.45 uur. De vlucht verloopt spoedig en 25 minuten voor de aangegeven aankomsttijd van 21.10 uur, landen we o Melbourne aiport. De doune check en de bagage van de band halen verlopen voorspoedig. Met een taxibusje arriveren we om 22.00 uur bij het hotel. Na de koffers op e kamers te hebben gebracht gaan we nog even een wijntje drinken bij een leuk tentje. Daar werden we geholpen door een Nederlandse jongen die een paar weken eerder in Melbourne was aangekomen voor een backpack voor een halfjaar. Kennelijk vind je gemakkelijk werkt.Na een lange dag liggen we uiteindelijk om 00.30 uur in bed.