De terugreis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pieter Gorter - WaarBenJij.nu De terugreis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Pieter Gorter - WaarBenJij.nu

De terugreis.

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

02 Februari 2018 | Nederland, Amsterdam

We zijn ruim op tijd op het vliegveld. We kunnen onze bagage echter al afgeven en dat geeft ons de ruimte om nog wat laatste aankopen te doen en het verder rustig aan te doen voordat het vliegtuig om 16.10 uur het luchtruim kiest. De eerste etappe naar Singapore neemt ruim acht uur in beslag. Na een goede vlucht landen we om 21.10 uur plaatselijke tijd. We hebben ruim twee uur de tijd voordat het vliegtuig naar Amsterdam vertrekt. Het is een flinke wandeling naar de gate waar het vliegtuig vandaan vertrekt, maar dat is wel lekker na zo'n lange zit. Hoewel, de zit naar Amsterdam is 13 uur en tien minuten. Als we kunnen boarden komen we Peter van de Peet en zijn vrouw tegen die met het zelfde vliegtuig naar Amsterdam vliegen. Zij zijn vier weken door Nieuw Zeeland gereisd. Peter is een oud collega van mij die ook bij de boerenhulp heeft gewerkt en een collega bollenbouwer van Arie.
Ook de vlucht naar Amsterdam verloopt goed. We horen de luiken van het landingsgestel opengaan en even later is de touch down. Aan een prachtige vakantie is een einde gekomen.

• 04 Februari 2018 - 19:03

René Kool:

Fantastisch hoe je alles beschreven hebt het boeide alle verhalen weer. Mooi te horen dat het wederom een prachtige vakantie geweest is.